Hétköznapi Geekságok

Hétköznapi Gémságok #2 - Idle Monster Frontier

2021. szeptember 20. - Gubán Bélu

idle_heroes_3.jpg2008-ban regisztráltam a kongregate.com flash játékos oldalra. Elsődlegesen az volt az oka, hogy egy másik oldalról odatévedtem, és láttam, hogy badge-eket, jelvényeket lehet ezen az oldalon szerezni. És ha gyűjtögetésről van szó, a játékos énem egyből eldobja az agyát. A regisztrációm óta 1642 jelvényt szereztem, különböző szinteken. Sok időt kellett ezzel tölteni…

A Flash Player 2020. decemberi (2021. januári) kivezetését követően a kongregate.com játékai a Supernova Player segítségével lennének játszhatóak, viszont akármennyire is próbálkoztam, egyik kedvenc játékom sem jött be, és nem tudom, mi lehet az oka. Egy játék kivételével, ami nem nyugszik, amíg ki nem idegel végképp.

A világ egyik legszemetebb játékáról írok most nektek. Supernova nélkül is játszható a bejegyzés alján található linkkel.

Ez a játék a viszketés, ami az agyadat bazurgálja. Éveken át vissza-visszatérsz hozzá, és semmit nem haladsz benne előre. Egyszerűen lehetetlen végigjátszani. Nyilván nem így van, biztos van valaki, aki a játék végigjátszásával megszerezhető 15 pontos (közepes szintű) jelvényt megszerezte. Gratulálok neki, dögöljön meg.

Ez a játék, a gyűlöletem tárgya az Idle Monster Frontier, amivel a cikk megírásához 5 kört tettem meg, ezzel elcseszve az életemből másfél órát. Ez az a fajta játék, amiből csak még egy kört akarsz játszani, és órákat veszítesz el az életedből. Az Idle Monster Frontier egy stratégiai játék, másnak nemigen tudnám nevezni.

idle_heroes_2.jpgA lényeg, hogy összeraksz egy csapatot, 5 kisállatod van. A játék pofon egyszerű, mész előre a térképen, balról jobbra, ez automatikus, majd találkozol több kisebb-nagyobb csapat szörnnyel. Minden állatkádnak különböző harcmodora van, van köztük íjász, gyógyító, tank, egyéb. A karakterek gyorsaságát az egér megerőszakolásával (folyamatos kattintásokkal) aktiválható speed bar-ral tudod felnyomni, a gyorsabb haladás érdekében. Az utad során nem csak állatkákat, de egyéb karaktereket is beszerezhetsz. A karakterek fejleszthetők más karakterek bedarálásával, és játékpénzzel, amit a győzelmek után szerzel meg.

A győzelem pedig ritka ebben a játékban. Nagyon lassan haladsz előre, ha minden karaktered meghal, kezdheted elölről, vagy játékpénzért cserébe a legutolsó checkpointtól. A játék közben random ad karakterkártyákat, felhasználható varázsitalokat, és pénzt a játék. Utóbbiból nagyon keveset, ahogy vettem észre.

Az első főszörnyön jutottam tovább, ami egy Szfinx volt, de senkim nem maradt, akivel harcolhatnék a további ellenségek ellen, így rövid úton elbúcsúztam a játéktól. Tibivel beszéltem, Ő messzebb jutott, de szerinte ott még szemetebb a játék, szóval, ha eszembe jut, majd játszom még vele. :D

És egyszer végigviszem ezt a ganét, ha addig élek is.

Bélu voltam. Sziasztok!

A játék ezen a linken játszható:

https://www.kongregate.com/games/purple_pwny/idle-monster-frontier-dx?tab=achievements

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr5116684182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása