Hétköznapi Geekságok

Elindulunk :)

2021. május 17. - Gubán Bélu

Sziasztok!

Üdvözlünk Titeket a Hétköznapi Geekságok blogon. Én Bélu vagyok, és azt hiszem nem kicsit geek. A blogot arra hoztuk létre Ádám barátommal, hogy hétköznapi geekságainkat megosszuk olvasóinkkal, vagy éppen a korábbi „munkáinkhoz” hasonlóan ajánlókkal örvendeztessük meg a szubkultúra iránt érdeklődőket. A mai – és egyben első bejegyzés – egy kis bemutatkozás lesz a részemről. Aztán a későbbiekben belecsapunk a lecsóba.

Amikor én elkezdtem gyűjteni képregényeket a 2000-es évek elején, még azt se tudtam, eszik-e vagy isszák. Első találkozásom a médiummal kisiskolás koromban történt, amikor a Power of The Force Kenner Darth Vader figura mellé egy ajándék képregényt is csomagoltak. Angolul volt, és szerintem félredobtam, és Vaderrel kaszaboltam Jabba gonosz fejvadászait, Bobbát és az IG-88-as droidot, így sajnos az a képregény az enyészeté lett. (Rossz Bécike!)

Az igazi képregénygyűjtésem az Újvilág Pókemberrel indult, és sajnos az egyetem miatt abba kellett hagynom. Egy előnye mindenképpen volt ennek, később háromszoros áron vásárolhattam meg a kevésbé, és tízszeres áron az igazán ritka darabokat.

 

Ahogy az egyetemet elvégeztem, és elkezdtem dolgozni, valahogy rátaláltam a Walking Deadre. Addig a gyerekkori figuráimon és képregényeimen kívül nem sok minden virított a polcon. A Walking Dead olyan hatást gyakorolt rám, hogy a sorozat alapján készült 10 inches Mcfarlane Daryl Dixont a polcra kellett tennem, majd jöttek a tesói is. „Sajnos” időközben megvettem a Skyrim nevű játékot is, így beindult nálam a gépezet. Alduin sárkány koma is a polcra került, abban a mérhetetlen hatalmas dobozban, ami egy kis lakásban lévő szekrény tetejére nem fér fel, vagy ha igen, más fix, hogy nem fér mellé.

 

Gyűjtőszenvedélyem a tetőfokára hágott az utóbbi 5 évben. Walking Dead, Star Wars, Spawn figurák csökkentették az evésre szánt keretemet, és a szobám légtérfogatát. És ahogy itthon beindult rendesen a képregénykiadás, rengeteg változatos címmel, ráfüggtem a képregényekre is. Kedvenceim közé a Spawn, a Pókember, a Dragonero, Dredd bíró, és Valiant címeket sorolom, de rengeteg jóságot olvastam még ezeken kívül, egy bejegyzésbe bele sem férnének.

 

A rajongásom miatt 2018-ban elindítottam a peterporkerkepregenyei.blog.hu címen az első képregényes blogomat, majd 2019-ben csatlakoztam a Relic Hunter csapatához. Ott ismerekedtem meg Ádámmal (alias Ben), akivel megfogant bennünk az önálló geek blog ötlete.

A Hétközapi Geekságok első bejegyzésében csak annyit ígérhetek, mint amit a Peter Porker blogon is ígértem Nektek, és megszokhattatok tőlem: a hétköznapi olvasó szemével, meggyőződésem alapján írom az ajánlóimat, és most már megosztom veletek a figuragyűjteményemet, vagy az új érkezőket is. Ádám majd jön a saját bemutatkozó posztjával, szerintem ő sem fog kevesebbet ígérni, mint én. A blogban az lesz a szép, hogy mindketten különböző érdeklődéssel bírunk, így rengeteg finomságot fogunk lefedni az idők folyamán.

Keressetek minket a facebookon is. @hetkoznapigeeksagok

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr4716562162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása