Hétköznapi Geekságok

15 éves a Breaking Bad/Totál szívás

2023. január 20. - Kalmár Tibi

Próbálok rövid lenni. :) Nem akartam elővenni egy akárhány éves sorozatot, csak azért, mert éppen megnéztem. Viszont nemrég értem a végére, és az utólagos olvasgatás közben ma azt látom: 15 évvel ezelőtt adták le az első epizódot. Napra pontosan, 2008, január huszadikán. Akkoriban annyit tudtam róla, hogy egy középiskolai tanár súlyos beteg lesz, majd elkezd metamfetamint gyártani, hogy legyen a családnak némi anyagi háttere, amikor ő már nem lesz. Ez annyira nem hozott lázba. Azóta eltelt 15 év, egy haver is nemrég nézte, beszélgettünk, belefogtam, úgy maradtam. Ha az embernek van hozzá gyomra, akkor egy nagyon jó sorozat, ami felváltva és egyszerre krimi, dráma, tragédia, thriller, mexikói western (ha van ilyen), de a humor is gyakran felüti a fejét, leginkább fekete humorként. Kár lett volna kihagynom, remek szórakozás! Boldog tizenötödik évfordulót a „Breaking Bad”-nek (vagy a „Totál szívás”-nak, ha úgy tetszik)!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr3918030694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása