Hétköznapi Geekságok

Kylo Ren hangtorzítós sisak (Hasbro, Black Series)

2021. május 27. - Gubán Bélu

Sziasztok!

Ma a gyűjteményem egy igazi gyöngyszemét fogom nektek bemutatni, írásban, és egy rövid kis videóban. Következik a Hasbro Kylo Ren Voice Changer Helmet. Avagy beszélj úgy, mintha tüdőbajos lennél rovatunk következik.

A Star Wars új trilógiáját sokan szeretik, és még többen (?) gyűlölik. Én személy szerint nem tudom gyűlölni az új trilógiát, habár hagy némi kívánnivalót maga után (sok mindenben). De ez ma nem egy filmkritika lesz.

A hetedik rész nekem nagyon tetszett, és többször újra is néztem már. A fénykardpárbajai, vagy amikor Finn a rohamosztagossal csapkod a kocsma romjai között, nekem tényleg nagyon bejöttek, és még annyira a történetével sem volt különösebb problémám. Annyira tetszett akkor az új rész, hogy elég sok SW cuccot vettem akkoriban, elsők között a hangtorzítós Kylo Ren sisakot.

A sisak nagyon impozáns darab. Masszív, nagyon szépen kidogozott, és ami a legszebb, hangorzítós. Viselése nagyon kellemes, ha nem vagy szemüveges, mert szemüvegesként semmit nem látok persze benne, mert nem fér be alá az okuláré. De a messzi-messzi galaxisban sem láttál egy szemüveges embert sem, szóval ez diszkrimináció a javából. A sisakot egy belső műanyag pántozással (ami a fejtetőn illeszkedik) tökéletesen lehet viselni.

Ami probléma vele, az pont a hangtorzításban rejlik. Sajnos a mikrofonja rendkívül érzékeny, és minimális hangtól berezonál. Ezért anno néztem egy-két buhera videót hozzá, viszont szétszedni egyáltalán nem mertem. Egy szivacsból kötöttem rá egy kis szigetelést, így kevésbé rezonál be, de sajnos nem tökéletes. De hát ez van, halkabban kell beledumálni.

A fenti videóban nézhettek róla egy tesztet.

Bélu voltam, csókolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr7716572706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása