Hétköznapi Geekságok

McFarlane Spawn 12 inch figura

2021. november 08. - Gubán Bélu

Todd McFarlane idén nagyon rástartolt a pénzünkre. Ahogyan már egy korábbi bejegyzésemben írtam, rengeteg figura jött és jön még ki idén a McFarlane Toys jóvoltából. Mi inkább a Spawnokra vagyunk rágyógyulva, és láthattátok már a legújabb szerzeményem az oldal történetében többször is.

A mai kis videóban a Commando Spawn 30 centis (12 inch), Mortal Kombat 11-es verzióját hoztam el nektek, egy kis írásos narrációval. A figura fantasztikusan van kidolgozva. Láthatjátok, kibontottam, amúgy sem nagyon szeretem bontatlanul tárolgatni a figuráimat. Marha nehéz volt kiszedni a dobozból, nagyon bele lett szorítva szegény. Igazából a belső műanyag tartó ment a kukába, ugyanis szét kellett vágni, mert a szimbióta palást köré valami nagyon ergyán hegesztették a műanyag merevítést. Maga a figura annak ellenére, hogy PVC, elég nehéz, doboza nélkül több, mint egy kiló. Azért ez szép masszív, mondhatni van benne anyag. Mcfarlane korábbi Walking Dead témájú „óriás figurái” harmadilyen súlyban mozogtak.

A figurához két kiegészítő érkezett, egy a kezébe helyezhető fény/tűz/plazma csóva és egy géppisztoly, ami a másik kezébe helyezhető, csak nem szeretem a figuk kezébe adni az ilyeneket, mert hajlamos kitágítani a kezet, meggyengítve az anyagát. És a talpáról sem feledkezek meg, az is jól bele volt applikálva a dobozba, nehogy már egyben maradjon… A talapzaton szépen meg tud állni, mert saját lábon nem nagyon megy neki..

Szerintem nagyon jól sikerült ez a Commando Spawn. A gyűjtemény egy igen impozáns darabja. A videó hátterében vokálozik a Hellspawn slipcase kiadvány, a figura dobozának hátulja, és a Spawn 21-es kötete.

Bélu voltam. Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr4316725480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása