Hétköznapi Geekságok

Nemes Annamária (Aventisz) tündés képregényei

2021. november 24. - Gubán Bélu

fb_img_1636393702583.jpgRégen olvastam már a Gyűrűk Urát vagy a Szilmarilokat, vagy bármit, ami Tolkien. Mostanában minden olvasásra szánt időmet Karinthy Pistikéje és a képregények teszik ki. Ja és sosem játszottam szerepjátékokkal.

Én vagyok tehát az ideális alany, hogy Nemes Annamária (Aventisz) Szilmarilok és szerepjátékok által inspirált képregényeiről írjak itt a blogon. Tibi koma javaslatára szereztem be őket, és nem csalódtam.

Elsőként az Alma és Bodza képregényt szereztem be, és Tibi nem szólt, hogy miről is szól ez a darab. Két tünde szerelméről egyébként, és annak ellenére, hogy a bal oldali fiúnak néz ki, a jobb oldali mégsem lány. Ezt hívják művészi szabadságnak.

Miután a képregény rajzai nagyon szépek, be kellett szereznem a többit is. Az a helyzet, nem tudom eldönteni, melyik tetszett a legjobban. Igazából az összes ugyanolyan igényes, cseppnyi humorral. A tündék szexik, szépek, állandóan vigyorognak, mint a vadalma, ahogy rájuk nézel, egyből jobb kedved lesz tőlük.

fb_img_1636393789302.jpgAz üresség egy éberkómában lévő tündéről szól, a Hart, No! rejtélyes bújócskára hív, míg az Ékesebb egy Szilmarilnál Melkor (ő volt a gonosz Tolkien könyvében, Sauron „apja”) egy csínytevését tárja elénk.

A képregényekkel egy problémám van, borzasztóan rövidek (Bodzáék a leghosszabbak, 44 oldallal). Ezekből simán olvasnék, nézegetnék többet. A kis füzetkék igényes, minőségi megjelenést kaptak, szép fehér papírra (Alma és Bodza története vastagabb borítólapot kapott). Szóval, aki még csak szemezett ezekkel, fejezze be, és szerezzen be egyet mindből. Ezért a röhejes néhány száz forintos árért igazi gyöngyszemeket csaklizhattok be.

Remélem kapunk még tündesztorikat. De addig is újra lehet olvasni mindet.


A képeket Aventisz szerzői oldaláról szerváltam: https://www.facebook.com/aventisz

Az összes emlegetett képregény kapható a Képregénymarket oldalán:
https://kepregenymarket.hu/shop_search.php?search=aventisz

Bélu voltam! Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr5716749856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása