Hétköznapi Geekságok

Rájás Gerbaud képregény

2022. június 20. - Gubán Bélu

ekszkluziv.jpgNem mondom, hogy én vagyok Lakatos István Művész Úr legnagyobb rajongója, de az biztos, hogy nagyon szeretem a munkáit. A polcon van egy Lencsilány, egy Mesék az ágy alól, egy ekszklúzív Spongyabob és Patrik rajz, valamint eldugva, fénytől védett helyen egy eredeti Lencsilány oldal. Ezekhez csatlakozott most a rájás GERBAUD (frappáns, de kellemetlen) című Lakatos képregény.

István (elnézést, hogy itt leistvánozom, de párszor találkoztunk már, mert falumbéli, és házhozszállítást is szokott nekem vállalni, és szoktunk ilyenkor beszélgetni is, de nem árulhatom el mikről, mert akkor megharagudna, hogy kikotyogtam a műhelytitkait)… hol is tartottam? Túl hosszú lett a zárójel.

Szóval István munkái a kedvenceim, író, rajzoló, és most már kiadóként is működik, ő ilyen multifunkciós bicska. Mindenhez is ért, bámulatos, ahogy magáról állítja.

Mivel követem az oldalát, így állandóan tanúja lehetek a különleges humorának. A rájás GERBAUD-ban megjelenő néhány képét már láttam, például a pókot, vagy mit, ami elég rusnya és büdös. De rendszeresen posztolt a fából készült kis Jankóról is. De itt láttam, hogy készül az új képregény, posztolt az ekszklúzív borítóról, és amikor megjöttek neki a kiadványok, posztolt az ujjáról is képeket, a háttérben az elmosódott képregényekről. Így egyből tudtam, hogy nekem ez kelleni fog, annyira észveszejtő volt a marketing.

szarizu.jpgAki ismeri a Lakatos-féle képregényeket, az a zserbóban sem fog csalódni. Mit írhatnék róla? Igényesen megrajzolt, elborult humorú, randomnak tűnik olykor, de mégis valahogy egyben van az egész. És a végén találkozhatunk egy régi ismerőssel is. Az egésznek kettős hangulata van, van egyfajta búskomor atmoszférája, amellett, hogy végig röhögtem az egészet.

Az ekszklúzív kartonált képregény az alkotótól még megvásárolható, ha még nem fogyott el. Remélem, hamar elfogy, és készülhet a következő csoda.

A mellékelt képeket a Művész Úr facebook oldaláról szedegettem le.
(forrás: https://www.facebook.com/lakatos.istvan.52)

Bélu voltam, sziasztok!

elbaszta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr1517859997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása