Hétköznapi Geekságok

DeAgostini Star Wars sisakgyűjtemény 9. - Gree parancsnok

2022. szeptember 12. - Gubán Bélu

978963324849.jpgA DeAgostini Star Wars sisakgyűjteménye immáron a 10. számánál tart. Kezd fogyni is a hely a polcokon. Én mondjuk elég válogatós vagyok a sisakok terén, aminek pusztán annyi az alapja, hogy rettentően mérges vagyok az új trilógiára, főleg a filmsorozat utolsó két részére. De ez csak én vagyok.

Most Gree parancsnok sisakját és a hozzá való kis füzetecskét sikerült megvásárolni, mivel Gree neve, habár nem vagyok otthon annyira a Klónok Háborújának eseményeiben, mégis megmaradt. Ki is Ő?

Gree az előzménytrilógia Kashyykos jeleneteiben volt látható, egy klón katona, aki Yoda alatt szolgált a vukik anyabolygóján. A szeparatisták ellen harcolt, majd a 66-os parancs végrehajtásába eléggé beletört a bicskája. A kis zöld grincsutánzat ugyanis lefejezte, amikor megérezte a Schwarzban a gonosz gyilkos szándékot.

A füzetben olvashatunk Gree tábornokról, a Kashyykról, az ott zajló csatáról, a vukikról, a kultúrájukról és még Csubiról is, természetesen. Összességében egy-két helyesírási hibától eltekintve nem volt bajom a füzettel, sőt, eszembe juttatta a gyerekkorom néhány mozzanatát.

img_20220905_172602.jpgA Kashyyk ugyanis az egyik kedvenc pályám volt a Star Wars Battlefront 2-ben, ahol, ha elég droidot lőttél, Yodával is játszhattál, pattoghattál, mint a nikkelbolha. Ja, ez nem az új SW BF 2, hanem még a régi, tudjátok úgy két évtizeddel ezelőttről. Nagyon szerettem azt a játékot.

Gree parancsnok sisakja ismét szép kidolgozást kapott, terepszínű a Kashyyk dzsungeles viszonyaihoz igazodva. Csak ebben a többivel ellentétben benne van a feje is, amit Yoda levágott. Na, jó, nincs április elseje, de azért megnéztétek volna… Ha hihetünk az eredeti megjelenési információknak, lesz még itt Kashyyk Clone Trooper sisak is, amit szintén a gyűjteményemhez adnék.

Mondtam, hogy válogatós vagyok, de azt nem mondtam, hogy hol is lehet beszerezni a sisakokat, ha nem szeretnétek az egész sorozatot előfizetni.

A Képregénymarket honlapján, szabadon válogathattok az eddig megjelent összes sisak között. Korlátozott példányszámban. Én innen szerzem be, mert itt nagyon korrektül csomagolnak és gyorsan megérkezik a rendelt cucc.

Ezen a linken megtaláljátok a sorozat darabjait.

Bélu voltam, sziasztok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr6217924699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása