Hétköznapi Geekságok

Pókember 2: A filmképregény

2021. augusztus 18. - Gubán Bélu

Mindkettőnkről tudható, hogy rendkívül rühelljük a képregényfilmekből készült filmképregényeket, és ez a mai alanyommal kapcsolatban sincs másként. Gondoltam, Tibor koma gothami kiruccanását követően belenézek a Pókember 2 filmképregénybe, csak hogy elrettentsek mindenkit, hogy ugyanígy tegyenek.

img_20210809_171153.jpg2004-et írtunk, még nem voltam nagykorú, de már majdnem. Képregényrajongóként ez a képregény nekem nem csak egy képregény, hanem a gyerekkorom egy része, amit kézbe vehetek. Ugyanez a helyzet a Csodálatos Pókember v2-vel is (Ultimate Spider-man), ami szintén nagy szerelem volt gyerekkoromban, és elindított arra, hogy felnőttként is (egyesek szerint) haszontalan dolgokra költsem a pénzem.

Most előszedtem a Pókember hivatalos képregényváltozatát a naaaaaagy, téééényleeg nagyon naaaaaagy képregénytároló dobozomból (az is Pókemberes), és kinyitva megállapítottam, hogy ez a film hivatalos képregényváltozata, így nagy meglepetést nem okozott a cselekmény mikénti alakulása.

A másik, amit észrevettem, hogy annak ellenére, hogy szabályszerűen, fóliázva, kartonozva tárolom ezeket a hulladékokat, a festék imitt-amott durván átfog az oldalakra. Szóval elmaszatolták frankón egymást, mintha vadul bujálkodnának a képregények egymással, amikor a tulajdonos nem figyel oda.

Szóval a Semices minőség tényleg hagy némi kívánnivalót maga után, lényegében a papír zsebkendő és a wc papír között helyezkedik el.

A képregény alkotói nem erőltették meg nagyon magukat. "img_20210809_171234.jpgRajzoljatok gyorsan nekem Pókembert, mert köll a zsé!" "Igenis mester", szólt a válasz, és ezt az okádékot sikerült kibuggyantaniuk magukból. A rajzok borzasztóak (Ron Lim és mások), kidolgozatlanok. Pókember némelyik panelen olyan aránytalan, mintha valami nagyfejű nyolcéves bújt volna bele a pizsamájába, hogy elkenje Okidoki száját.

Szóval tényleg elég ergya a cucc.

De ha már nosztalgiázunk, lefényképeztem nektek az előfizetéses csekket is, amivel a Pókemberek árából, kapaszkodjatok meg, közel 100 forintot meg lehetett spórolni! Aztamindenit!

Na, legközelebb valami értelmesebb cuccal jövök.

Bélu voltam, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr8116655214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása