Hétköznapi Geekságok

Hot Toys Pókember Hazatérés figura (Homemade Suit)

2021. május 19. - Gubán Bélu

Sziasztok!

Javítsatok ki, ha tévednék, de szerintem különböző habitusú gyűjtők vannak. Ezt a habitust befolyásolhatják az érdeklődésből fakadó különbségek, de pusztán a pénztárca vastagsága, a gyűjtésre szánt keret nagysága is. Megvallom, nekem is van egy lélektani határom, ami felett már nem igazán szoktam pénzt kiadni egy-egy figurára (ezt az összeget fedje jótékony homály).

Szóval volt ez a lélektani határ, és jött a 2017-ben kiadott Hot Toys Spider-man Homecoming Homemade Suit akciófigura, ami ezt a lélektani határt megugorva a vitrinemben landolt, ugyanis nem tudtam mellette elmenni szó és a megvásárlása nélkül. Szóval „instant buy” volt, ahogy a divatos szóhasználat tartja. Miért is? Mert a Pókember Hazatérés számomra az utóbbi idők legkedvesebb Marvel filmje, egyébként is imádom a falmászót, és szerintem ez a „házi készítésű” Pókember ruha kinézet zseniális lett.

A figura rendkívül kidolgozott, és ami a legjobban tetszett benne, hogy a rengeteg cserekéz, pókháló, egyebek mellett egy maszk nélküli cserefej is helyet foglalt a dobozban, aminek a kidolgozottsága lélegzetelállító. Elsősorban ez is hozzájárult a „szerelemhez”. Pókemberünk számtalan pózban beállítható, hála a rengeteg mozgathatósági pontnak és a hozzá tartozó állványnak, amivel még fejjel lefelé is ki tudom állítani, mintha a vitrin polcáról lógna, olyan „Pókisan”.

Amikor megláttam ezt a Pókembert, arra gondoltam, hogy nekem erre szükségem volt, és innentől kezdve nem lesz olyan figura, ami ezt überelni tudná… megsúgom, van, és lesz is, egy igazi gyűjtő szenvedélye sosem alszik. De ez semmit nem von le az értékéből, ugyanis gyönyörű darab.

Póki ruhája hajaz kicsit a Skarlát Pók színeihez, a kapucnis pulcsijával, ami még vonzóbbá teszi. Ami a kidolgozottságát illeti, hihetetlen számomra, hogy a ruháján a zipzár működik. Még ilyet nem láttam ilyen miniben, szóval lehet csak nekem új, és van olyan figura, aminek a slicce is lehúzható.

Nem vagyok egy nagy Hot Toys gyűjtő, viszont ha ez az átlagos minőség náluk, simán tudom ajánlani mindenkinek, akik a lélektani összeghatáraikat félretéve kedvenc karakterükről tennének egy igazán becses, méltó darabot a vitrinbe.

A saját darabomról láthattok egy képet fenn, de a facebook oldalunkon további általam készített és stock fotókat is láthattok.

Likeoljatok minket a facebookon további tartalmakért.

https://www.facebook.com/hetkoznapigeeksagok/

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr5816565234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása