Hétköznapi Geekságok

Hétköznapi Geekságok Jótékonysági Licit beszámoló

2022. március 09. - Gubán Bélu

Sziasztok Geekok!

Ez a bejegyzés a március 8-i Hétköznapi Geekságok jótékonysági licit értékeléséről fog szólni.

A helyzet az, hogy sohasem gondoltam volna, hogy ennyi embert meg fog mozgatni ez az egész. Ugye alapjáraton nekem az az ötletem támadt, hogy egy dedikált Hellboy Winter Specialt szerettem volna elárverezni, a pénzt jótékonyságra, az ukrajnai menekültek megsegítéséért ügyködő valamelyik magyar szervezet támogatására fordítani.

Aztán jött a megkeresés László Márktól, a Hellboy rajzolójától, hogy bizony ő felajánlana a képregény mellé egy erre az alkalomra készített rajzot. Ez el is készült, még szombaton azt hiszem, teljesen lehidaltam.

Aznap még Alex barátunk is rátett egy lapáttal, amikor megkeresett, hogy néhány képregényt felajánlana, hogy árverezzem el azokat is jótékony célra. Hihetetlen jófejség volt ez tőle.

Igazából már ezeken meghatódtam. Márk és a Geekságok facebook oldalán néhány bejegyzéssel felfuttattuk az eseményt, és 28-an jelezték, hogy érdekli őket a dolog. Ezt se gondoltam volna.

Aztán az adott időpontban el is kezdtük az árverést, és záporoztak facebook live-ban a licitek. Az Alex által felajánlott összes képregény elkelt, és természetesen a rajz és a dedikált képregény is, amikkel összesen 65.000,-Ft-ot gyűjtöttünk jótékonysági célra.

Külön köszönöm a nyertes licitálóknak, Gábornak, Dávidnak és Györgynek, mellettük az egyéb résztvevőknek is, hogy hozzájárultak ennek a szerintem fantasztikus összegnek az összegyűjtésében. És természetesen Alex és Márk is egy hatalmas köszönetet érdemel, amiért ennyi mindent felajánlottak erre a nemes célra, és hogy segítenek a nyeremények eljuttatásában a címzettekhez. Nem az én érdemem ez a siker, hanem a Tiétek.

Egyébként a Híd Kárpátaljáért, a Katolikus Karitász és a Budapest Bike Maffia részére kerültek közvetlenül elutalásra a nyertes összegek.

Ismét bizonyítottátok, hogy a képregényes banda nem szarral gurigázik, ha egy jó célért kell összefogni. Köszönöm. És nem utolsó sorban köszönöm feleségemnek, Biankának, aki mindig segít nekem mindenben, ezúttal a licit lebonyolításában és nyomon követésében.

Bélu voltam, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr3317776142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása