Hétköznapi Geekságok

V26 Képregénybolt

2023. szeptember 02. - Gubán Bélu

img_20230901_163333.jpgItthon viszonylag kevés képregénybolt működik, és mindig örömmel fogadjuk a hírt, ha egy újabb nyílik. Tegnap Budapesten, a Visegrádi utca 26/B. alatt található V26 képregényboltban jártunk, csak hogy tudósíthassunk a nyitásról.

Délután 4 óra körül érkeztünk a bolthoz, amit az M3 metróvonalon közelítettünk meg. A Nyugati pályaudvarnál leszállva, a Katona József utca felé kb. 3 perc alatt értünk a bejárathoz. A sarki üzlet egyik oldalán mindenki kedvenc falmászója díszeleg, ami már messziről kivehető (a hátsó oldalon pedig Batman és Naruto). Az ott dolgozóktól megtudtuk, hogy kocsival is jól megközelíthető a hely, és egész nap van szabad parkolóhely is.

Belépve az üzletbe szerencsére már vevőkkel találkoztunk, és ott tartózkodásunk ideje alatt is sokan megfordultak ott. A nyitási akciónak hála, vásárlásuk mellé ajándék képregény is járt.

373430816_608961664642663_1740413859681903213_n.jpgA kis üzletben a Képregénymarket kínálatában lévő valamennyi képregényből megtalálható egy-két példány, így nagyon okosan kellett berendezni. A falak nagy részét polcok takarják, rajtuk mindenféle tematikusan rendezett jósággal, és a vásárlótérben két hosszú sorban is kis pultokon, szekrénykéken sorakoznak a füzetek/kötetek. Itt tényleg nem az a kérdés, hogy megvan-e valami, hanem hogy hol.

A vásárlók többsége a Marvel címek iránt érdeklődik, de azért kiemelném, hogy a Nero Blanco Comix néhány képregényéből már csak itt lehet kapni, illetve feltűnő a Zórád képregények rendkívül széles választéka. A képregények mellett a Marvel Movie Collection figurái, a Star Wars sisakgyűjtemény darabjai, és a Lego figurás füzetei is kaphatóak. Szerintem praktikus, ha valaki nem akar minden ilyen figurára előfizetni (én a sisakgyűjteményem darabjait, nem titkoltan, a Képregénymarkettől szereztem be, mert nem minden sisak érdekelt).

A képregényboltban terveznek majd kötetbemutatókat is tartani, ezekről nem tudunk még pontos információkat, de mivel jó kapcsolatot ápolnak minden kiadóval, így lehet, nem is lesz ez náluk ritka. Mintha egyébként egy X-men kötet tervezett bemutatójáról szóló halk madárcsicsergést sikerült volna kiszűrnöm a beszélgetések közepette… de ki tudja biztosan? ;)

img_20230901_155455.jpgA képregényboltban közel egy órát töltöttünk. Ez alatt az idő alatt Máté komám nem élte annyira a partyt, mint én. Ami biztos, hogy én több időt tudtam volna ott tölteni, pusztán a képregények nézegetésével is, de sikerült kicsit beszélgetni, és ajánlani a bizonytalanoknak egy-két címet.

Ottlétünk alatt jópáran betértek, én elégedetten néztem, hogy a fiatalabb korosztály tagjai is vásároltattak maguknak a szüleikkel egy-egy történelmi, vagy irodalmi témájú képregényt. Azért láttam, hogy a Marvel címek előtt is sokat időztek, kézbe vették, lapozgatták őket.

Én most a Frike Comics Fantasztikus Négyes sorozatának második és harmadik kötetét, valamint Pozsgay Gyula képregényét, Az Ifjú Oroszlánt szereztem be, amikhez ajándékként a Párkocka – Ami a csövön elfér című gyűjteményes kötetet választottam.

A V26 Képregénybolt egyébként átvevőpontként is funkcionál a Képregénymarket, a Képregényplusz, valamint a Bookdepo.hu weboldalakon leadott rendelések átvételére.

Most már beszéljenek helyettem a képek. Jó nézegetést. (facebook oldalunkon többet osztottam meg.)

Bélu

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapigeeksagok.blog.hu/api/trackback/id/tr218206111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása